Sesli Harf Çalışması

👉🏻Daha önce bu kibrit kutularıyla matematik; toplama işlemiçalışmıştık, ponponlarla tane hesabı yapıp kutuların içine koymuştuk.. Atmadım tekrar kullanmak için sakladım..😊 ♻️

✅Hazırlanışı; Kibrit kutularının üzerine renkli kağıt yapıştırdım. Üzerlerine de daha önce aldığım harf stickerları koydum. Dün akşam PC’de hazırladığım görselleri de kestim.
Görselleri başladığı sese göre gruplandırma yaptık, görseli o sesle başlayan kibrit kutusuna koyduk. Bu tarz koy, kapat çalışmaları çok akılda kalıcı oluyor, kesinlikle tavsiye ederim.

👉🏻Siz de hazırlamak isterseniz buraya  tıklayıp dosyayı indirebilirsiniz

🌸Keyifli oyunlar dilerim 😊





🌍Let’s inspire and be inspired!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuklar için İngilizce YouTube kanalları

Dinozor Yumurtaları