Gölgesiyle eşleştirme

🔦Oğlum için farklı bir yöntem kullanarak gölgesi ile eşleştirme hazırladım. Normalde basit ve sıradan gelen bu faaliyete biraz eğlence kattık. 🎊

👉🏻Nasıl hazırlanır?

Gölgeleri kesip çıkardım ve A4 üzerine yapıştırdım. Görsellerinde tam üstüne beyaz kağıt yapıştırdım ve minik kartlar halinde kestim..Kartları ışığa tuttukça resimler görünüyor..

💡Bu faaliyetin kalemle eşleştirme yapmaktan sıkılan çocuklar için farklı ve ilgi çekici olduğunu düşünüyorum. Mutlaka denemelisiniz. Alışılmışın dışında aktiviteler hazırlayarak çocuğunuzun etkinliklere ilgisini arttırabilirsiniz.. ✔️

🍀Sizde hazırlamak isterseniz eşleştirme görselini burdan ↘️ tıklayıp indirebilirsiniz.

Keyifli oyunlar dilerim 😊





   🌍Let’s inspire and be inspired!

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Çocuklar için İngilizce YouTube kanalları

Dinozor Yumurtaları